Зајко бара морковче

ТЕМА НА НЕДЕЛАТА: ШУМСКИ ЖИВОТНИ

ДАТА: 20.04.2020

РЕАЛИЗАТОР: СВЕТЛАНА АРСОСКА


АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Физичко здравје и моторен развој


СТАНДАРД: Детето може да се движи координирано со цел


НАСЛОВ НА ТЕМА: ЗАЈКО БАРА МОРКОВЧЕ


АКТИВНОСТ:

1. Говорна игра/ разговор

* Потребни материјали:

  • слики
  • илустрации
  • детска литература

🙂 Зајакот е цицач кој живее во шумата. Него може да го одгледува човекот кој го храни со тревичка, морковче, зелка.

🙂 Зајакот потекнува од Европа, но денес го населува целиот свет освен Антарктикот. Се среќава и во тревни предели како и во обработени полиња.

🙂 Достигнува должина од 40 см. и тежина од 2 кг. Зајачицата може да роди од 2 до 7 малечки.

🙂 Зајакот е тревопасен кој јаде корења, лисја и кора од дрво. Поради тоа забите му се трошат и горните секачи постојано му растат.

🙂 Карактеристични за зајакот се двете големи ушиња на главата и белото крзно кое може да е и црно и сиво.

🙂 Гледајќи ги сите декорации за Велигден со зајаци се наметнува прашањето што симболизира велигденскиот зајак? Велигден знаеме секогаш се паѓа во пролет. Како резултат на нивната плодност и нивната активност во пролет зајаците се стекнале со симбол на пролет и новиот живот.

2. ОБРАБОТКА НА ПРИКАЗНА: МАЛОТО ЗАЈАЧЕ

https://www.youtube.com/watch?v=vcVa0aSuFx0&feature=youtu.be

zajko 1

3. ПОДВИЖНА ИГРА

🙂 „Зајко бара морковче“

ПОДГОТВИТЕЛЕН ДЕЛ: Вежби за истегнување

zajko 2

🙂 ТЕК НА ИГРАТА : Две дечиња се натпреваруваат кој прв ќе стигне до морковчето со скокање како зајачиња. Го земаат  морковчето и го носат назад до една корпа . Го ставаат внатре и се враќаат брзо по второто морковче да го земат. Така двете деца - зајачиња се натпреваруваат кое повеќе и побрзо морковчиња ќе однесат во својата корпа. Победник е тоа дете што однесло повеќе морковчиња во корпата за одредено време.


4. ПЕСНИЧКА:

🙂 Зајачето Бани

https://www.youtube.com/watch?v=q-Dnq69dwok&feature=youtu.be


ЦЕЛИ:

  • Развивање на натпреварувачки дух кај децата
  • Развивање на љубов кон зајачето и другите животни
  • Да се поттикне активно слушање и разбирање на говорот од страна на возрасен

ИНДИКАТОРИ/КОМПЕТЕНЦИИ:

  • Детето го поставува телото и екстремитетите во позиција да имитира некого или нешто

За Нас

Градинката Весели Цветови започнала со работа во далечната 1945 година во Скопје.

По ослободувањето на нашата земја, на 15 Март 1945 година, Народниот одбор на Скопската околија ја формирала установата "Мирче Ацев". 
Градинката почнала да работи во станбена зграда со 20 деца и 3 вработени.

Прочитај повеќе...

Посетеност

Денес286
Вчера297
Оваа недела1110
Овој месец4002

Моментално посетители

3
Онлајн

2024-04-18

Политика за колачиња